Open betasta sen verran että kunhan sinne päästiin.. eli GOA sai vihdoin account järjestelmänsä toimimaan.. niin siellä oli Collectors' editionin tilanneet 60 000 + n. 50 000 erinäisiltä community saiteilta ilmaiseksi jaettuja avaimia. Eli vähintään tuplasti enemmän porukkaa kuin 14. päivä alkaneessa Head Startissa, johon pääsivät osallistumaan vain CE version ostaneet. Perusversion Head Start alkoikin jo seuraavana päivänä.
GOA:n meriitiksi täytyy sanoa että ongelmia ei ole juuri näkynyt open betan jälkeen ja open betaan osallistuneille annettiin kämmien johdosta 7 päivää ilmaista peliaikaa. Kyllä se ainakin minun kuprut siloitti..
1,5 miljoonaa kappaletta EA ilmoittaa myyneensä jälleentoimittajille, mikä jos haetaan vertauskohtaa on tuplasti enemmän kuin toukokuussa Age of Conania. Suurin pre-order myynti EA:n 26 vuoden historiassa.
Itse peliin: Jotain pelistä kertoo se että vaikka viisi vuotta vanha koneeni pyörittää peliä juuri ja juuri (muistia lissee..), niin peliä on hakattu joka vapaa hetki. Näin viikon pelattuani on paha muodostaa pysyvää kantaa, mutta veikkaan että peli on ainakin alttaajan unelma. Itse en ole koskaan kyennyt pelaamaan toista hahmoa max levelille, mutta tässä pelissä tuntuu olevan siihen potentiaalia:
Expata voi skenaarioissa (wowaajat: BGssä), open RvRssä (zone objective control pvp), Tome of Knowledge unlockkeja, questit, kill collectors, Public Questit (vähän kuin avoin Raid. very cool.

).
Itse on esimerkiksi tullut tahkottua alkupään questeja betassa. Kun alotettiin Head Start, päätettiin porukalla mennä tekemään killalle hieman nimeä..
RvR ja Scenario (joihin pääsee jonottamaan mistä vain klikkaamalla minimapista nappulaa ja palaat takaisin sinne missä olit. sweet.) jyystön jälkeen huomasin olevani 6 levulla, eikä siten tarvinut alkupään questeihin sillä hahmolla koskea.
Puhumattakaan siitä että joka rodulla on omat zonet loppu levelille saakka (ja myöhemmin patcheissa pääkaupungit muillekin roduille), joten tähän mennessä tuntuu että jää taakse reilusti tavaraa seuraavalle hahmolle tahkottavaksi.
Raportoin lisää kun saan hahmoja pidemmälle kuin tier 1, alkuhan on mmossa kuin mmossa aina mukavaa..