Puolenkuun Pelit

keskustelufoorumi
Tänään on Su Touko 26, 2013 10:06 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: N-Gage
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2003 1:45 am 
Poissa
Super Mario
Super Mario
Käyttäjän avatar

PKP:n uutiset 16.5. sanoo N-Gagen tulevan kauppoihin 7.10. hintaan 299€. Täytyy näköjään vielä yrittää sitkeillä vanhalla puhelimella hieman aikaa, sillä toi on kyllä todella herkullisen näköinen.

E3 messujen N-Gage sivut

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 07, 2003 11:08 pm 
Poissa
Super Mario
Super Mario
Käyttäjän avatar

Tänään tuo sitten tuli ja minäkin otin tietysti heti yhden itselleni. Laitan mielipiteitä enemmän kunhan olen paremmin laitteeseen tutustunut.

Pelejä on jo tullut testattua ja graafisesti N-gage on kyllä taas melkoisen edistyksellinen. Vaikka ruutu on pienempi kuin Nintendon GBA SP:ssä, tuntuu pelit paljon näyttävämmiltä ja varsinkin 3D-ominaisuudet ovat hyvällä mallilla. Ohjattavuus N-gagen nappuloilla on myös yllättävän hyvä, sillä itse en yleensä ole oikein tullut toimeen ristiohjaimien kanssa. Ainoa tuossa minua haitannut piirre on radion nappula, joka on lähellä ristiohjainta ja kun painan vahingossa sitä kesken pelin tulee samankaltainen paussi kuin PC:n windows-näppäimestä.

Pelin vaihto alkuun askarrutti minua suuresti, sillä koneen takakannen joutuu avaamaan ja akun ottamaan irti ennen kuin pelin saa vaihdettua. testasin asian ja totesin, ettei tuo kuitenkaan ole loppujen lopuksi kovinkaan suuritöinen juttu - onneksi.

Radio on myös hyväksi havaittu. Ilman korvanappiakin ääntä lähtee melko miehekkäästi ja kanavia voi ohjelmoida sisään muistiin 20 kappaletta. Pieni miinus radiossa on se, että vaikka kuuntelisit sitä kaijuttimista, tarvitsee korvanapin olla kiinni, koska se käyttää sen johtoja antennina. Sikamaista siinä mielessä, että vaikka mulla on langaton Bluetooth-korvanappi, en pysty silti kuuntelemaan radiota ellei johdot ole kiinni.

Puhuminen tähän "pelilaitteeseen" oli alkuun kyllä melko outoa, mutta nyt siihen on jo tottunut ja sen osaa laittaa oikein päin korvaansa vasten. :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 12, 2003 7:10 pm 
Poissa
Super Mario
Super Mario
Käyttäjän avatar

Mielipide viikon jälkeen:
Hyvä MP3-soitin, radio ja taskukalenteri/nettiselain - toimii myös puhelimena. :?

Eli olen kyllä ollut kapulaan tyytyväinen, mutta sen ergonomia ei kyllä ole suunniteltu sillä silmällä pitäen, että sitä käytetään kuitenkin pääosin puhelimena.

Leikkimismahdollisuuksia pikkuvirittelyyn on jos jonkinmoisia. Kapulaan voi ladata grafiikkaa taustakuviksi ja esim. ne foorumin tyypit, joille itse soittelen ovat puhelimessa niin, että heillä näkyy sama kuva soitettaessa, mikä heillä on foorumin avatarinakin. Pikavalinta toimii valitsemalla halutun kaverin avatarkuvake jne.

Soittoääninä voi käyttää MP3-filejä ja esim. kaverien soittaessa mulla soi Frendit sarjan tunnari MP3:na, työpaikka soittaa Nintendojuttuja, jne...

Ääniohjauksiin yms. en ole vielä puuttunut.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2003 6:10 pm 
Poissa

Hyvältä kuulostaa, miten se paljon puhuttu "puhelin ominaisuus". Onnistuuko puhuminen muutenkin, kuin pitämällä puhelinta hölmösti sivulla ja kuinka hyvin?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2003 6:13 pm 
Poissa
Super Mario
Super Mario
Käyttäjän avatar

longface kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, miten se paljon puhuttu "puhelin ominaisuus". Onnistuuko puhuminen muutenkin, kuin pitämällä puhelinta hölmösti sivulla ja kuinka hyvin?

Kyllä se on totuttava vaan tohon uuteen asentoon. Alkaa jo mullakin sujua. Kaijuttimia voi tietysti myös käyttää tai Hands Free -optiota, johon tulee piuhat ihan vakiona mukana.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 01, 2004 10:57 pm 
Minulle on tullut pienoinnen ongelma, kun yritän liittää N-gagea tietokoneeseeni. N-gage kyllä ilmoittaa, että on kiinni usb liitännässä, windows xp:en Safely remove hardware huomaa laitteen. Sitten kun yritän käynnistää esim. Nokia pc suite ohjelmaa, ei se tunnista kännykkääni. Eikä myöskään nokia audio manager. Connection managerkaan ei tunnista laitetta.

En ole löytänyt netistä mitään tähän liittyviä päivityksiäkään joten olen aika hakoteillä, voisiko puhelimessani olla vikaa?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 08, 2004 9:40 pm 
vesku kirjoitti:
Minulle on tullut pienoinnen ongelma, kun yritän liittää N-gagea tietokoneeseeni. N-gage kyllä ilmoittaa, että on kiinni usb liitännässä, windows xp:en Safely remove hardware huomaa laitteen. Sitten kun yritän käynnistää esim. Nokia pc suite ohjelmaa, ei se tunnista kännykkääni. Eikä myöskään nokia audio manager. Connection managerkaan ei tunnista laitetta.

En ole löytänyt netistä mitään tähän liittyviä päivityksiäkään joten olen aika hakoteillä, voisiko puhelimessani olla vikaa?

Luin eräältä foormulita, että "oma tietokone" kansioon pitäisi ilmestyä uusi "kovalevy", mutta minulla ei käy näinkään.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia