Quepecturno kirjoitti:
tume kirjoitti:
Nameless warriors heittää haasteita tälle viikolle:
Baron Sathonyx, GuruGaro, Adramelech Pedes ab Nox, muut voi heittää mulle haasteita jos haluu pelata. ma 16:00-> ti-pe 15:00-> olis kai hyvii aikoja.
Otan haasteen vastaan torstaiksi klo 15.
Olen vapaa haasteille tumen pelin jälkeen ja koko perjantain.
Jos kiinnostaa, niin Dark Angelit olis valmiina pelaamaan perjantaina vaikka joskus 11 jälkeen voisin pelailla.
Crusher Zogoth kirjoitti:
Jumble Crusaden arkkiviholliset Messemin Legio Damnato on kukistettu ja pelkurikoneet pakotettu takaisin sinne mistä tulivatkin. Paulos Lethros itse saapui ohjastamaan taistelua ja hajotti terminaattoriseurueensa kanssa vihollisen selkärangan. Gilbert oli myös taistelussa mukana ja mursi 5 necron soturia henkilökohtaisesti ja johti miehensä lähitaisteluun koko necron armeijaa (paitsi Deceiveriä joka hölkkäsi liian hitaasti eikä kerennyt kemuihin mukaan) vastaan ja tuli ulos voittoisana.
Henri sitä peliä perjantaina klo 15? Eiköhän me tunnissa keretä pelata se meitin peli, jos oot laskenu listas valmiiks etukäteen. Mun lista on nopee pelata.
Ja Kuppi koskas otetaan sitä matsia? Muistaakseni joskus loppuviikosta oli tarkotus pelailla? Perjantai tai Torstai käyvät luultavasti parhaiten klo 15 eteenpäin.
Tekee kyllä tiukkaa, mutta pelataan sitten nopeesti, kun pitää lähteä hautajaisiin tuonne Pohjoisen suunnalle, niin ei valitettavasti onnistu tuo Tyrranid peli silloin, mutta ensi viikolla voisin marssia Blue oyster cultin kimppuun, jos saadaan peliä aikaan.